gyare.png

 

 

 

 societas_hu.png


Tényleg azt szeretnénk, hogy 30 évig maradjon a Fidesz?

Hát volt a hétvégén egy Fidesz kongresszus. Sokat gondolkoztam azon, hogy mit lehetne újat mondani, olyat ami nem fogalmazódott már meg az elmúlt évtizedben egy Fidesz-kongresszusról. Igazából, az újságíróknak és a kritikusoknak könnyű a dolga: elővenni az eggyel korábbi Fidesz kongresszusi beszámolót és aktualizálni az alelnökök nevét, az újabb ellenségképet meg, hogy aktuálisan miért bűnös a baloldal és az a gaz MSZP.

4442.jpg

A Fidesz nagyon szereti a vonalkódot.  Via:444.hu



 Mert, hogy a forgatókönyv nem változik. Orbán Viktor az egyedüli jelölt. Pont annyi alelnök, amennyi kell. Mindig definiálja Mi Viktorunk, hogy most éppen ki ellen harcol, a szocik éppen hogyan rontanak rá a nemzetre és hogy a Fidesz a legsikeresebb és legtökéletesebb politikai közösség. Ja, és újra aktuálisan valamire hány aláírást gyűjtöttek.

Irigylésre méltó, hogy nulla kritika, önreflexió, elbizonytalanodás. Szemrebbenés nélkül dicséri Schmitt Pált, sikernek nevezi a földprivatizációt, természetesen szárnnyal a gazdaság, Matolcsy a legjobb és ilyenek. Kedélyes viccek repkednek az emberek életét megnehezítő vasárnapi bolt bezárásról.  Végül is így kell erényt csinálni, a negatívból!

No, de volt azért három érdekes momentum, ami akár erőt is adhatna a baloldalnak:

1.) Giga mennyiségű MSZP rugdosás

Nem volt olyan hozzászóló, aki ne szocizot volna egy jó ízűt. (nem voltam ott a Fidesz kongresszuson, értelemszerű a publicitást nyert beszámolók alapján mondom) Bár utána gondosan hangsúlyozták, hogy a Fidesznek nincs is igazából ellenfele. Mondjuk legutoljára talán, 2002-ben a TF-en foglalkozott a Fidesz ennyit az MSZP-vel a  2 választási forduló között. Az kétségtelen tény, hogy az időközi választási kudarcokra  és az ott elért MSZP-hez köthető sikerekre kell reflektálni. Megtették.

2.) Fiatalok, gyertek a Fidesz nevű nyugdíjas klubba, lécci!!

Azt már egyszer beismerte a Fidesz a parlamentben, hogy az MSZP vezetői lényegesen fiatalabbak mint a Fidesz vezetői. Most azonban nyíltan kikerült az asztalra a probléma: a Fideszt egyre kevésbé támogatják a fiatalok. Ami eddig felszín alatt volt, most indirekt módon kibukott: szervezeti értelemben sem állnak túl jól fiatal fronton. Így, maradt a lécci, lécci fiatalok, gyertek a Fideszbe. Ebből kettő dolog lett világos számomra: fingja nincs a Fidesznek, mit csináljon ebben a generációban, egyáltalán nem értik a fiatalokat, a másik kurvára nem tudnak értékalapon rekrutálódni.

3.) 30 évig a Fideszt nézzük

Hát ez csodás. Kádár János, egy 1988-as riportja jutott az eszembe: "Magyarországon történelmileg úgy alakult, hogy egypárt rendszer van és az is marad". Ugorjunk egy kicsit, 2006-ban meg van, hogy Mikola a Fidesz kongresszuson a 2006-os Fidesz győzelem után 20 év kormányzást vizionált? Vagy, hogy Gyurcsány többször beszélt III. Gyurcsány-kormányról, meg IV. Gyurcsány-kormányról? S, mi ebben a közös? Egyikből sem lett semmi. Általában, politikusok akkor szoktak ilyeneket beszélni, amikor érzik, hogy valami gáz van, de még azt senki vagy csak kevesen érzékelik a társadalomban.

Összegezve persze, Orbán Viktor és a Fidesz elvégezte a kötelező politikai munkát. Csak a kérdés az az, hogy ez a továbbiakban mire lesz elég. Meddig tudja megtenni egy párt, hogy a társadalomban egyre inkább növekvő feszültségekkel és problémákkal egyáltalán nem foglalkozik. Mint, egészségügy, fizetések alacsony színvonala, növekvő társadalmi különbségek, rosszul szervezett közoktatás, mesterségesen bővülő gazdaság. És hogy az EU-ban már-már Románia is el kezdett minket lehagyni, a szlovákok már ezen rég túl vannak...

Most szemétség lenne megkérdezni, Viktor és mikor lesz nálunk Euró?

 

Ha tetszett az írásunk kövess minket Facebookon is!

A bejegyzés trackback címe:

https://societas.blog.hu/api/trackback/id/tr758171730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nnnnnnnn 2015.12.15. 08:57:15

inkább a fideszt nézem a végtelenségig, minthogy még egyszer az mszp-t.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.15. 09:02:38

"Most szemétség lenne megkérdezni, Viktor és mikor lesz nálunk Euró?"

A szocik kormányzása alatt az időpont folyamatosan kitolódik, a Fidesz kormány alatt előrébb jön.
Így a kérdés meglehetősen álszent.

2002-ben a szocik 2006-os Euro bevezetéssel kampányoltak.
2010-re már a 2020-as bevezetés is csoda számba ment volna.

Manapság a lehetőség szinte már adott mondjuk 2018-ra, és az a kérdés megéri-e.

♔bаtyu♔ 2015.12.15. 09:04:19

Ez jó. Ha Eurót akarsz, szavazz a ballibsikre :DDDDDDDDDDDDDD

Peterpapo 2015.12.15. 09:08:52

Ateista vagyok, de a jó Isten mentsen meg minket a Fidesztől. De legalább Orbán Viktortól. Ha ő eltűnne, a Fidesz is eltűnne végre és odakerülnének, ahová valók. A politika szemétdombjára.

Tudományos libsizmus 2015.12.15. 09:08:53

"Most szemétség lenne megkérdezni, Viktor és mikor lesz nálunk Euró?"

Még csak az kéne, hogy a pénzügyeinkben is ki legyünk szolgáltatva a "nyugat"-nak és a szemmel láthatóan teljesen meghibbant németeknek.

DFK 2015.12.15. 09:35:42

nem is tudom, nem szemétség-e, hogy olyan politikai szervet mer kérdést feltenni, amelyik elődje 1949-1989 között tökéletesen tönkrevágta az országot mind gazdaságilag, mind szellemileg (és még gyilkoltak is ld salgótarjáni, Kossuth-téri sortűz), majd 1994-98 között elbokrosodtak, 2002-2010 között újra csődbe vitték az országot. A helyükben csak egyet kérdeznék: hogy lehet olyan türelmes ez az ország, hogy nem a lámpavason hibntázunk.

Május 40. 2015.12.15. 09:47:48

Hogy kerül ez a helyesírási és fogalmazási hibákkal telebaszott szar a címlapra?

♔bаtyu♔ 2015.12.15. 09:51:33

@Május 40.: na igen: pld. "újság író" Gondolom ez a srác lehet a Societas "újság írója' és még az sem tuti, hogy ingyen. :DDDDDDDD

nemecsekerno_007 2015.12.15. 10:03:24

Az ilyen és ehhez hasonló nyálverés helyett inkább azzal kéne foglalkoznotok, hogy mi a faszt fogunk 2020 után csinálni, amikor már nem jön az EU-ból a sok lóvé. Olyan dolgokra kell gondolni ami exportképes (termék v. szolgáltatás)
Na inkább ezen verjétek magatokat, mert ha ez nem sikerül akkor: 1. Ugyanúgy marad a langyos fos ahogy eddig. 2. Semmivel sem vagytok jobbak mint a mostani kormány.
Ennyire egyszerű a story.

balközép 2015.12.15. 10:07:25

@nemecsekerno_007:

Nyugi, a foci lesz a húzó ágazat! Teljesen racionális dolog, ha azt a lóvét amit stadionokba tettek, mondjuk kutatás-fejlesztésbe tesszük, akkor a kérdésed értelmetlen lenne.

balközép 2015.12.15. 10:11:43

@DFK:

Szerencsére most minden szép és jó?

nemecsekerno_007 2015.12.15. 10:14:55

@balközép: nem értem miért az államnak kéne kutatás-fejlesztésbe pénzt rakni? ez a poszt-kádári szemlélet eléggé elterjedt. Attól, hogy k+f-be fektet az állam, egyáltalán nem biztos, hogy abból nekünk lesz profitunk, ha lesz egyáltalán. Ebből a szempontból tök mindegy, hogy stadion v. k+f. Amúgy meg a stadionokra fordított lóvé (2010-13) kb. 3 hónapig futná az égészségügy működtetésére. De itt van egy kis segítség, csak a nagyságrendek miatt:

www.amipenzunk.hu/#/~/koltsegvetesi-kiadasok

Peterpapo 2015.12.15. 10:18:44

@DFK:

Te valamit nagyon keversz. Ez a mocsadék kormány sokkal jobban hajaz az átkosra, mint az MSZP. Sokkal nagyobb a párhuzam az ország tönkretétele és a polgárok szellemi topronggyá tételében a mostaniak és az átkos között. Ja hogy Te is az vagy és akkor így nem zavar? Akkor értem. Ezeknek kellene minimum 20 évre börtönbe menniük Viktorral az élen. Neki az 50 év is kevés lenne.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 10:20:06

@balközép: ez már egy elég régi nóta: "több pénzt ........-re" A hiányzó rész kitölthető tetszőlegesen: oktatás, egyészségügy, kutatás, uthálózat, MÁV, BKV etc....

A kérdés az, hogy ki a f**** fogja megkeresni a lét amiből ez fussa. Persze lehet itt tologatni jobbra-balra a pénzt, attól nem lesz több. Exportból van pénzünk, kb azt pakolgatjuk egyik zsebből, a másikba. 51% körül van az elvonási szint Mo.-on. Az USA-ban ez kb. 37%, igaz ott nincs általános állami nyugdíj, fizetni kell az EÜ ellátásért és a kultúrát se támogatják államilag (hogy utána egy színdarabban ekézzék mondjuk Obamát) :)

nemecsekerno_007 2015.12.15. 10:21:29

@Peterpapo: "polgárok szellemi topronggyá tételében a mostaniak" :)

Na mesélj! :)

balközép 2015.12.15. 10:24:04

@nemecsekerno_007:

Bocs azt hittem érted is amiről beszélsz, akkor olvas utána a "cselekvő állam" és a New Deal-t!

Jean Sol Partre 2015.12.15. 10:24:21

Igen, legalább 30 évig. Börtönben.

Balt 2015.12.15. 10:30:47

@Ballib Cenzúra: Pontosan. Volt is egy elemzés idén valamelyik gazdasági lapban (megkerestem, tévedtem, az Index volt az: index.hu/gazdasag/2015/01/26/eurozona), hogy voltaképpen teljesítjük a kritériumokat, még a (maszopszadesz által felturbózott) GDP-arányos államadósság is megfelelő, csökkenő tendenciát mutat, nem feltétel a 60% - amit korábban tudtunk. De így szép: helybe jönnek az ifjúkomcsik a pofonért. :)

Bmw 2015.12.15. 10:33:55

@nemecsekerno_007: Nem tudom hány éves vagy, de itthon igen kemény pénzeket vonnak az egyészségügyi ellátásért ,a nyugdíjért, a 3hónaps munkanélküli járadékért stb.
Talán nem stadionokat meg kisvasutat, meg 100milláért játszóteret kéne építeni.

Peterpapo 2015.12.15. 10:34:55

@nemecsekerno_007:

Ha nem látod, akkor hiába mesélnék. Másfelől meg igazad lehet, mert alapból úgy kezelnek minket, mint valami szellemi toprongyot.

"A kérdés az, hogy ki a f**** fogja megkeresni a lét amiből ez fussa."

Például az a sok milliárd, amit stadionokra költöttek b+! Amit kivettek a zsebünkből azzal, hogy ez után a sok milliárd után a cégeknek nem kell adót fizetni b+! Vakegér.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 10:36:16

@balközép: "cselekvő állam" volt 40 évig, abból kéne már kigyógyulni végre.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 10:41:32

@Bmw: "kemény pénzeket vonnak az egyészségügyi ellátásért ,a nyugdíjért, a 3hónaps munkanélküli járadékért..."
1. az TB járulákból látják el azokat akik nem fizetnek (pl. nyugdíjasok)
2. a nyugdíjjárulákból a mostani nyugdíjakat fizetik (ha csökkenteni akarod, akkor a nyugdíjakat kéne)
... és ehhez még jön az, hogy nem minden adóval lesz több az államkasszában. aki onnan kap fizetést, az csak oda megy vissza, több nem lesz. Vagyis ezeknek az embereknek az adóját, munkabérét, járulékait olyanoknak kell kitermelni akik exportra termelnek. lásd: Audi, Merci, Prezi, mezőgazdaság etc... Ezeket a dolgokat kéne már végre tisztázni, mert sose jutunk egyről a kettőre.

♔bаtyu♔ 2015.12.15. 10:43:42

@balközép: Na most attól, hogy nem értesz egyet egy MSZP-s bloggerrel, még nem azt jelenti, hogy ettől minden szép és jó. Ez egyelőre csak azt jelenti, hogy a srácnak nincs túl sok erkölcsi jogalapja bármit is számon kérni. Attól eltekintve, hogy Orbánék ráadásul nem ugyanolyanok, hanem jobbak.

Kuntakintekitekinte 2015.12.15. 10:44:04

Kíváncsi lennék majd a batyugézabirka féle full agyhalottak értelmet amúgy sem sugalló buta pofájára, amikor majd rájönnek úgy 2020 körül, hogy az EU pénzek elapadása az ő Júdáspénzüknek is gátat szab és felfogják az egyszerű agyukkal, hogy azokból az ezermilliárdokból amiket kedvenc tolvaj hazaárulóiknak a hathatós közreműködéssel juttattak, biza nekik már nem jár.

balközép 2015.12.15. 10:45:15

@nemecsekerno_007:

Addig sajnos nem tudunk beszélgetni, ameddig nincsen meg a tárgyi tudásod, kérlek olvasd el ezt a cikket és akkor nem fogod keverni a szezont a fazonnal:

www.szatmari-monitor.ro/2012/02/hetvenot-eve-hirdette-meg-f-d-roosevelt-a-cselekvo-allam-politikajat-a-new-dealt/

nemecsekerno_007 2015.12.15. 10:47:09

@Peterpapo: @Bmw: "Talán nem stadionokat meg kisvasutat, meg 100milláért játszóteret ..."

Jó lenne tisztában lenni a nagyságrendekkel. Amit eddig stadionokra költöttek, kb. 3 hónapig fedezné az EÜ működését. Szerinted?! Nem azt mondom, hogy kurvára szükség van stadionra, de ez a folyamatos nyálverés sehova se vezet. Gondolom emlékszel, hogy Bajnaiék elsők között szüntették meg a 13. havi nyugdíjat, amikor szolurt a hurok. Egyből megspóróltak 1200 Mrd-ot évente. ÉVENTE, és nem egyszeri alkalomra! Amúgy itt van egy kis segítség:

www.amipenzunk.hu/#/~/koltsegvetesi-kiadasok

balközép 2015.12.15. 10:47:25

@♔bаtyu♔:

Megkérdezhetem, hogy neked mitől van több erkölcsi alapod, mint egy "MSZP-s" blogernek bármire is?

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.12.15. 10:55:08

Attól, hogy tehetségtelen lúzerek vagytok, még nincs egypárt rendszer. A lehetőség adott, hogy kormányra kerüljetek csak nem vagytok képesek élni vele..

nemecsekerno_007 2015.12.15. 10:55:26

@balközép: ez nagyon szép, de nem ezekről beszél az ellenzék. Így ez a New Deal, meg "cselekvő állam" üres szlogen, ugyanúgy mint az egykulcsos vs. sávos adózás. Ott is az a lényeg, hogy hol húzzák meg a sávokat :)

balközép 2015.12.15. 11:03:40

@nemecsekerno_007:

Azt, hogy az ellenzék miről beszél azt nem tudod, mert nem követed/követheted nyomon. Sajnos, csak arról értesülhetsz az ellenzékről, amit a média megír. És most finoman fogalmazok, az nem mindig teljes kőrű.

Peterpapo 2015.12.15. 11:06:52

@nemecsekerno_007:

Nem tudom mennyi kap most az EÜ, de azt igen, hogy 2014-ben 100 milliárdot költöttek sportlétesítményekre az EÜ-nek meg 45 milliárddal adnak többet jövőre. Stadionokra idén 67 milliárdot tervezett a kormány, szerintem túllépték. És ezekben még nincs benne a Puskás Ferenc Stadion, amire 90-100 milliárdot szánnak, persze biztosak lehetünk abban, hogy minimum a duplája lesz majd. Szóval add csak össze azt a sok "kicsit"!

Kivlov 2015.12.15. 11:07:23

Mivel nincs jobb, maradjon.
Legalább addig is alcsony az SZJA. :D

Balt 2015.12.15. 11:07:36

@A megvalósult amerikai ólom..: Egyébként is inkább a DK-tól tartanék a helyükben, mert úgy néz ki, 2018-ra kiüti őket a székből Fletó.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 11:08:22

@balközép: több helyről tájékozódok, amennyire lehet. nem látok alternatívát és azt hiszem a többség szintén így van. ezért is olyan a parlament összetétele amilyen. ilyen a demokrácia. ettől függetlenül elég sok tennivaló lenne, de nem azokról beszélünk. mennek ezek a kattintásvadász cikkek meg blogok. szimpla nyálverés és erre a választók többségének se ideje, se kedve nincs. a többség nem ér rá marhaságokkal foglalkozni. nem is dolguk.

Peterpapo 2015.12.15. 11:11:53

@nemecsekerno_007:

Ja és akkor a többiről nem is beszéltünk. Kisvasút, Sándor palota, stb. Ezek is belekerülnek majd pár száz milliárdba.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 11:14:10

@Peterpapo: számoljá már az isten áldjon meg. amit itt leírtál az alsó hangon is csak 267 Mrd, az egészségügy éves költsége 1400 Mrd. A 267 Mrd meg egyszeri kiadás, ha idén mondjuk nem stadionra költik, akkor jövőre már annyival többe kerül az egészségügy és ugyanúgy ki kéne találni honnan vegyük el ha már nem a stadionoktól. Azért mondom, hogy gondolkozni kéne, meg számolni és utána jönni ezekkel a szlogenekkel.

Peterpapo 2015.12.15. 11:18:54

@nemecsekerno_007:

Szerintem Te számolj utána! Ez csak ennyi, az csak annyi, amaz csak annyi. Most összeadtál két tételt, amit tudtál értelmezni? Gondolkodj már ember! Ráadásul ezek nem teljesen egyszeri kiadások, mert ezeket a létesítményeket fenn kell tartani, karban kell tartani, stb és az sem két fillér lesz évente. Szóval ki nem gondolkodik?

Sir Galahad 2015.12.15. 11:21:41

Igazság szerint nagyon örülnénk, ha leváltaná a Fideszt egy jobban kormányzó párt, de ilyen sajnos nincs.

Khonsu 2015.12.15. 11:24:22

Egyre gyakrabban merül fel bennem a gondolat, hogy a meddő harc helyett talán inkább ki kéne aknáznom a Fidesz uralomban rejlő lehetőségeket, és aprópénzre váltanom azt. Én se fiatalodom, a sok birkára meg hadd rohadjon rá az ország, ha ezt akarják...

Peterpapo 2015.12.15. 11:28:27

@nemecsekerno_007:

Köszi, akkor Te is látod ugye, hogy a tervezett 14 milliárdnak majdnem a hússzorosába fog kerülni a Sándor palota. Képzeld a többit, ami eleve száz milliárdokba kerülne a tervek szerint mennyi lesz a vége? A kisvasútról meg ennyit:

A bruttó 857 millió forintos összköltségből 600 millió forint az Európai Unió támogatása.

Tehát nem 0.6 milliárd, hanem jóval több. 600 milliót csak lenyúlnak az EU-tól a hazugságaikra.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 11:28:51

@Peterpapo: jó lenne ha az újságírók nyálverés helyett könnyen átlátható diagrammokat csinálnának, akkor talán egyszerűbb lenne a történet. Azt várni a választóktól, hogy órákig bogarásszanak cikkeket vagy adatokat keresgéljenek azért, hogy átlássák a rendszert szerintem elég nagy ostobaság. Aztán ha erre nam hajlandók akkor megkapják a agymosott fidesznyik jelzőt. Nyílván azért is nem olvasnak ilyen blogokat, főleg nem kommentelnek.

Összeadtam pár dolgot, de most nem fogom az egész költségvetést végigbogarászni, az eu-s pénzekről már nem is beszélve, mert erre aztán tényleg nincs időm. A költségvetés egyensúlyban van, a fizetési mérlegünk pozitív, ezeket az infókat viszonylag könnyen ki lehet deríteni (és nem a kormány propagandából) Ha olyan sokat költenének stadionra, kisvasútra, Sándor palotára akkor nem lenne egyensúlyban a költségvetés. Gondolom ezek nem élnek a "trükkök százaival" mint a korábbiak és nem hamisítják az adatokat. Ha így van, akkor nagyjából rendben vannak a dolgok, így lehet azon agyalni, hogy mi legyen a következő lépés. De biztos nem az amin az ilyen blogokon verik a nyálukat.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 11:32:29

@Peterpapo: nézd már meg jobban: "1,4 milliárd helyett 25,6 milliárdba kerül" a link nevébe nem raknak több pontot mert abból gond lehet, ezért látszik a linkben 14 és 256 Mrd-nek :)

Az a 600 millió nem a magyar költségvetésből származik, vagyis nem fordíthatnánk egészségügyre. Érted már? Maximum azt fordíthatnánk rá ami azon felül van vagyis 257 Mrd. Így máris kevesebb az a pénz amit a stadionokra v. kisvasútra költünk. Érted már, Nyuszó-Muszó? :)

Peterpapo 2015.12.15. 11:32:35

@nemecsekerno_007:

"Gondolom ezek nem élnek a "trükkök százaival" mint a korábbiak"

De bizony élnek és elég durván. A másik, hogy jelenleg egyensúlyban lévőnek látszik a gazdaság, de mi lesz pár év múlva, amikor ki jön az unortodox gazdaságpolitika hatása? Akkor táthatod majd a szádat, hogy mi a fasz történt, de már késő lesz.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 11:33:45

@Peterpapo: bocs elírtam 257 millió és nem 257 Mrd

Peterpapo 2015.12.15. 11:39:06

@nemecsekerno_007:

"nézd már meg jobban: "1,4 milliárd helyett 25,6 milliárdba kerül" a link nevébe nem raknak több pontot mert abból gond lehet, ezért látszik a linkben 14 és 256 Mrd-nek :)"

Örülök, hogy megint sikerült rátapintanod a lényegre. Kurvára mindegy hova kerül a tizedes vessző, vagy a pont a lényeg, hogy a tervezettnek kb a hússzorosába kerül baszki!

Stadionokra nem ad az EU. Érted már nyuszó-muszó? A kisvasutas példa is csak azért van, mert 257 milliót (és nem milliárdot, ahogy Te irtad. ;) ) tervez a kormány, de ennek várhatóan a többszöröse lesz, amit elköltenek. Sok kis százmilliókból nagyon hamar ezer milliárdok lesznek. És már meg is van az EÜ éves költségvetése minden évben.

Peterpapo 2015.12.15. 11:41:08

@Peterpapo: ezermilliárd a helyes, amit írni akartam. :)

Kuntakintekitekinte 2015.12.15. 11:50:33

@Khonsu:

Erről van szó. Meg kell keresni a feketegazdaság lehetőségeit, kiaknázni, oszt leszarni ha a batyugézabirka és a többi agyhalott beledöglik a fidesz Kánaánjába.

Rwindx 2015.12.15. 11:52:29

Én nem tudom hogy a következő 30 évben a fidesznek kell-e lennie kormányon, vélhetően nem. Egy viszont biztos, a ballibeknek soha a büdös életben nem szabad oda visszakerülnie!

Kuntakintekitekinte 2015.12.15. 11:52:56

@nemecsekerno_007:

"Gondolom ezek nem élnek a "trükkök százaival" mint a korábbiak és nem hamisítják az adatokat."

Rosszul gondolod. Nézd csak az utolsó húzást, amivel redukálták a szegény gyerekek számát. Attól, hogy elhazudják, attól még ott maradtak szegényen, csak a te lelkednek jobb ha elhiszed a hazug statisztikákat.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 11:53:54

@Peterpapo: "De bizony élnek és elég durván." Konkrétan. Linkek?

" másik, hogy jelenleg egyensúlyban lévőnek látszik a gazdaság, de mi lesz pár év múlva"

olyan a világon nincs, hogy most mindent megoldottunk és hátra lehet dőlni, pár év múlva is minden fasza lesz. :)

Balt 2015.12.15. 11:53:59

@Sir Galahad: Kormányzásban nemigen lehet jobbat találni 25+ éves távlatból (talán '98-2002), de a stílus tényleg szörnyű.

Kuntakintekitekinte 2015.12.15. 11:55:07

@Rwindx:

A ballib már öt éve kormányoz. Csak szólok, láthatóan nem látod a valóságot a narancsos, mostanában egyre inkább vörös csillagos ködtől.

Peterpapo 2015.12.15. 12:27:19

@nemecsekerno_007:

""De bizony élnek és elég durván." Konkrétan. Linkek?"

Hahahahahahah!! Ez volt a hét vicce! :) Gondolod, hogy ki teszik a netre, ha hazudnak a költségvetési elszámolásban, meg az eredményekben? Hát Te nagyon naív vagy baszki! :D :D :D :D :D

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.15. 12:54:35

@Peterpapo:

Annyit tudunk biztosan, hogy az MSZP alatt rommá adosodott az ország a kórházak, az iskolák, az önkormányzatok és az emberek.
Tömegesen zárták be az iskolákat, és kórházakat.

És azt is tudjuk, hogy a Fidesz kifizettte a kórházak, az önkormányzatok, és iskolák adósságait, az ország sem adósodott el jobban, és az emberek adósság állománya is erősen csökkent.

Ezen túl még azt is tudjuk, hogy van vagy 200 milliárd amit stadionokra költ, meg kisvasútra.
És ebből kéne megoldani a ballibek szerint a fizetésemelést, az egészségügy évtizedes lemaradásának felzárkóztatását, a gyermekéhezést, és a lélegeztető gépek vásárlását.

Balt 2015.12.15. 12:54:56

@Kuntakintekitekinte: Sőt, '98 óta folyamatosan, már ha elfogadjuk azt kiindulási alapnak, hogy a Fidesz ballib. :) Teccettek volna nem az ellenzék ellenzéke lenni kormányon, ugyi. :)

Peterpapo 2015.12.15. 12:57:22

@Ballib Cenzúra:

Na igen. Épp ma mondták be a Fidesz közeli CLASS FM-en, hogy sok ember sokkal szarabbul járt a hitelmentő csomaggal. A Fidesz meg nem fizetett ki semmit, csak az egyik zsebéből átette a másikba a pénzt.

eßemfaßom meg áll 2015.12.15. 13:17:07

@balközép: "Sajnos, csak arról értesülhetsz az ellenzékről, amit a média megír. És most finoman fogalmazok, az nem mindig teljes kőrű. "

nebasz, szóval már az index 444 nol nepszava 168ora atv mszp.hu stb is az orbándiktátor szekértolói akik elhallgatják a szabad demokrata ellenzék hasznos és társadalomépítő javaslatait?

Tizenötmillió Magyarok 2015.12.15. 13:25:37

"Tényleg szeretnénk, hogy 30 évig maradjon a Fidesz? "

EGYERTELMUEN ES HATAROZOTTAN IGEN IGEN IGEN IGEN !

GQ 2015.12.15. 13:27:58

@$$$=$$$: vidd haza őket akkor, aztán irányítsák a háztartásod...

1ghost 2015.12.15. 13:36:26

@nemecsekerno_007:

"Az ilyen és ehhez hasonló nyálverés helyett inkább azzal kéne foglalkoznotok, hogy mi a faszt fogunk 2020 után csinálni, amikor már nem jön az EU-ból a sok lóvé."

Na idehallgass te kétbites NarancsBarom! Egy piacgazdaság tartósan nem az EU emlőin működik, az legfeljebb arra jó, hogy válságban átmeneti támaszt nyújtson, s belendítse a magánszektor motorjait, utána a gazdaság pedig már működik magától.

Na ez az, ami a tengernyi EU-s pénz ellenére sem történt meg nálunk, mert annyira szétqúrták az enyveskezűek a gazdaságot!

No, Orbán tolvaj ökre, világos-e ebből valami?

1ghost 2015.12.15. 13:43:23

@Ballib Cenzúra:

Megszólítalak te orbán bitnélküli barma, hogy légüres fejedbe legalább valami értelem kerüljön.

Ami az államnak adósság az, a magánszektornak, háztartásoknak pénzügyi vagyon!Stim? Kinek tartozik az állam te marha? Nekünk! Kinek fizet kamatot, hülyegyerek? Nekünk!

Mennyi az államadósság az USA-ban, Japánban, a briteknél, belgáknál, franciáknál, estébé, estébé!100% feletti! És szarban vannak, szarul élnek, te buta borjú?

Naugye.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.15. 13:48:55

@1ghost:

Szerintem állíts a Gyurcsánynak egy szobrot otthon, amiért 54%-ról 82% fölé lökte hazánk GDP arányos adósságát.

Ja Bocss... Már megvan mi ?

Íme az agyatlan ballib csőcselék, akinek szavazati joga van.

Némileg ellentmond persze a bárgyú szövegének, hogy az MSZP alatt nemcsak az ország adosodott rommá, az elkúrás folyományaképpen, hanem a lakosság is soha nem látott eladósodottsági csapdába esett.

1ghost 2015.12.15. 14:29:29

@Ballib Cenzúra:

Ja bazdmeg, te orbán barma! Józsi bácsi hitelt vett fel, oszt a komcsik a hibásak? Messze hülyébb vagy, mint az átlagos fideszmarha! Grat.

Egyébiránt te huzatos ökö,r mégis mi a faszt gondolsz miért 1,35% ma a jegybanki alapkamat? He? Azé, hogy a hitelfelvételt ösztönözze, te Narancs DíszBarom! Érteni, Nertárs?

Ez van. A fidesz akolban már tényleg csak a segghülyék tanyáznak! De te még azok között is párját ritkítod.

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2015.12.15. 14:40:21

majd ha az mszp-ben DK-ban, Együtt-ben mindenki kikeresztelkedik és elhagyja a zsidó hitét akkor majd rájuk szavazok a Fidesz helyett

Habony Árpád. 2015.12.15. 14:43:33

"Általában, politikusok akkor szoktak ilyeneket beszélni, amikor érzik, hogy valami gáz van,"

Biztos lehetsz benne, hogy meg minimum 3 ciklusig marad a fidesz kormany, vagyis 2030-ig.
Addigra valoszinuleg a KOMCSIGECI LIBEROK vegleg felszamolodnak eltunnek az orszagbol, es igy a legkozvetlenebb veszely elharul. Es akkor mar nem lesz akkor tetje, hogy eppen ki vezeti az orszagot. De jelenleg meg elethalal kerdese, hogy fidesz maradjon, Orbannal az elen.

Khonsu 2015.12.15. 15:13:19

@Habony Árpád.: A migránsok nélkül már a következő ciklus se biztos, hogy meg lenne nekik. A többség semmivel se szereti őket jobban mint a másik oldalt. Amint elkezdenek a szavazóik tömegesen átszavazni a Jobbikra, a Fidesznek vége, de a "KOMCSIGECI LIBEROK"-nak is, úgyhogy örülhetsz. Aztán jön az elszámoltatás, egy nem liberális elszámoltatás...

vNHM 2015.12.15. 15:18:31

Hát tudod, a faszt se érdekli, akarod-e még 30 évig a Fideszt. Itt lesz bizony hatalmon, ti pedig eltüntök a balfenéken, ahová valók vagytol.

fidesz maszop dk egykutya 2015.12.15. 15:33:07

igen azt szeretnétek. A fidesz nem számoltatja el a maszopot, hiszen tudtok egyet-s mást egymásról, na meg régi jó elvtársak vagyok. Jó nektek a színház, mindig lesz egy a parlamentben ;)

Kuntakintekitekinte 2015.12.15. 15:33:10

@Ballib Cenzúra:

"Annyit tudunk biztosan, hogy az MSZP alatt rommá adosodott az ország a "

Csak szólok komcsi, hogy 2006-tól a narancsos vöröscsillagos kegyeltjeid uralkodtak az önkormányzatoknál, és vették fel agyba-főbe a szökőkutakra és wellness fürdőkre a hiteleket. Amit nem orbánod fizetett ki, hanem az állam pénzét, benne a tiédet is adta oda a hithű önkoriknak.

Nagyon buta vagy, meggyőződésből hazudsz, vagy tényleg előírás a fidesz bérbloggereinél a negatív IQ?

Netuddki. 2015.12.15. 15:47:31

@nemecsekerno_007: "nem értem miért az államnak kéne kutatás-fejlesztésbe pénzt rakni?"

Nem csodálom, hogy nem érted.

"Amúgy meg a stadionokra fordított lóvé (2010-13) kb. 3 hónapig futná az égészségügy működtetésére"

Osztánek a stadionokat mibül működtetitek balfasz, "matekzseni" orbánköcsög?

Netuddki. 2015.12.15. 15:48:51

@Kuntakintekitekinte: Ez egy balfasz orbánköcsög, nem kell törődni vele...

1ghost 2015.12.15. 15:50:04

Itt lesznek ezek a Narancsos Gecik még a 30 évig, rács mögött az egész bűnbanda, a rohadt tolvaj kollaboránsaikkal, trafikosaikkal együtt, egy cellában, de szerintem lesz az 50 év is, és örüljenek, hogy ennyivel megússzák, mert még az sem zárható ki, hogy végül a magyarok vasvillával kergetik el őket, akkor aztán Zalán futása (Vörösmarty) után lesz nékünk a Orbán futása is, s a történelem újra ismétli önmagát.

GQ 2015.12.15. 16:05:21

@vNHM: te szittyamagyar agyrokkant. hát miért kéne a többi magyarnak eltűnnie?! :D viktorral az élen kellene vezetnetek, lehetne ő az újkori árpád! majd a törikönyvekben tanítják, hogy kihaltak az orbán-házi uralkodók...

Behajtó70 2015.12.15. 16:15:20

tenyleg_azt_szeretnenk_hogy_30_evig_maradjon_a_Fidesz?

Igen!

Valamint azt is szeretnénk, hogy balliberális banda még 500 évig ne legyen a kormányzásnak még a közelében sem!

fidesz maszop dk egykutya 2015.12.15. 16:26:11

@Behajtó70: csak a magad nevében beszélj húgyagyú komcsi :)

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.15. 16:41:41

Úgy látom aktivizálta magát mind a 10 bérrttegő Gyurcsány csicska.

Gyerünk munkásőrök húzzatok bele, mert szarul áll a főnök szénája !

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.12.15. 16:42:22

@Behajtó70:

Ennyi !

SOHA TÖBBET MSZP-GYURCSÁNY DIKTATÚRÁT !

És ez a lényeg.

Ha ez megvalósult, akkor már jöhet bárki.

fidesz maszop dk egykutya 2015.12.15. 17:00:44

@Ballib Cenzúra: egyetértek, azt kivéve, hogy jöhet bárki. A fütyisz komcsik ne jöjjenek többé, eleget loptak, és elég hazát árultak már :)

nemecsekerno_007 2015.12.15. 17:59:02

@Peterpapo: "Hahahahahahah!! Ez volt a hét vicce!...."

nem lehetsz ennyire gyök kettő. Nyílván nem ők fogják kirakni. Erre lenne jó az oknyomozó újságírás a folyamatos nyálverés helyett. Összeesküvés elméleteket persze lehet gyártani, de abban a kormány is elég jó.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 18:04:34

@1ghost: "Na idehallgass te kétbites NarancsBarom! Egy piacgazdaság tartósan nem az EU emlőin működik"

Hehe, te gyökér. Az állításom még mindig él. Nyálveréssel nem lesz fejlődő gazdaság, főleg ha már nem jön EU-s pénz. Abban egyetértünk, hogy 2007 v. 2008 óta nem nagyon sikerült felpörgetni a gazdaságot, de ezt a kormány nyakába varrni elég szánalmas. Nem Orvbán v. Gyurcsány fogja kirángatni a szarból az országot hanem nekünk kéne. Na ez az ami nyálveréssel nem fog menni és sajnos mi csak ebben vagyunk igazán jók. Te vagy az élő példa.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 18:09:05

@bértrollbosszantó_kovi1970: "Nem csodálom, hogy nem érted.

Abban a formába ahogy az ún. "ballib" gondolja úgy nem is kéne. Adjatok több pénzt, aztán kussoljatok. Az államnak befektetőként kellene beszállnia a k+f-be, úgy ahogy a versenyszférában teszik ezt a befeketők.

"Osztánek a stadionokat mibül működtetitek balfasz, "matekzseni" orbánköcsög"

Csak nem azt akarod mondani te gyökér, hogy évente 250 Mrd-ba kerül ezeket fenntartani. Csak akkor lehetsz ekkora idióta ha valaki fizet érte.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 18:16:04

@Peterpapo: Én speciel nem mentettem volna a devizahiteleseket, de ezzel nyílván nem lehet választást nyerni. Én nem támogatnám államilag se a kultúrát, se a felsőoktatást. Be kéne hozni a magánbiztosítókat is az egészségügybe, ill. állami nyugdíjat is csak állami alkalmazottnak adnék és nem lehetne több mint az versenyszféra átlagnyugdíja. Nyílván ilyen programmal se lehet választást nyerni, pedig ezzel indulhatnánk felfelé.

1ghost 2015.12.15. 18:25:24

@nemecsekerno_007:

"Abban egyetértünk, hogy 2007 v. 2008 óta nem nagyon sikerült felpörgetni a gazdaságot, de ezt a kormány nyakába varrni elég szánalmas. "

Hát ki fasz csinálja a gazdaságpolitikát te zéró bites NarancsBarom? He? Ki, te faszfej? A makrogazdasághoz olyan hülye vagy, mint a gazdád, meg a csicskái.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 18:31:52

@1ghost: Ritka egy hülye vagy te. :) De nem baj, egyenlőre sok minden nem függ tőled meg a hozzád hasonlóaktól. Szerencsére. A hozzád hasonlóak miatt lesz még 30 évig a fidesz, pedig azt nagyon nem kéne.

1ghost 2015.12.15. 18:52:33

@nemecsekerno_007:

Hehehe faszfejkém, belefulladtál a saját hazugságodba, oszt most témát próbálsz váltani.

Mentek a sittre ti mocskos tolvajok, előbb vagy utóbb ott fogtok kikötni, rács mögött, ha csak népharag előbb el nem intéz titeket, hogy rohadnátok meg ti gerinctelen bagázs.

nemecsekerno_007 2015.12.15. 18:58:26

@1ghost: szerintem fordulj szakemberhez v. fel :)

1ghost 2015.12.15. 19:47:20

Szakemberhez majd te fordulsz a sitten te hitvány narancsgörény, amikor kezelésbe vesznek rendesen, oszt szülöd a lurkókat a cellatársadnak Kövérnek, ha tetszik, ha nem.

Balt 2015.12.15. 20:46:40

@Kuntakintekitekinte: Ki is volt akkor az EU pénzekért felelős miniszter? Ja, a Bajnai.

Balt 2015.12.15. 20:53:52

@nemecsekerno_007: Jó látni, persze az eü. szempontjából nem annyira jó, hogy dagadnak a nyaki ütőerei. Kifogyott a xanax a cihiátrián, úgy látszik. :) Hamarosan tényleg a szellemvilágból hergeli magát.

fidesz maszop dk egykutya 2015.12.16. 20:24:50

@Balt: én abban az időszakban lehet, hogy többször is elmentem szarni a wc-re.

Balt 2015.12.16. 20:45:18

@fidesz maszop dk egykutya: Én is, és megszülettél - nem annyira KL-nak köszönhetően.
süti beállítások módosítása